Skip to main content
fatatt
btn acasa
contact
ajutor
creeaza cont | conectare
  • Despre noi
  • Regulamentul concursului
    • Concursul pentru anteprescolari si prescolari
    • Concursul pentru cadre didactice
  • Etapele concursului TIMTIM-TIMY (copii)
  • Inscriere TIMTIM-TIMY (copii)
  • Cadru legal
  • Parteneriat
  • Teste de initiere
  • Subiecte de concurs
  • Rezultate concurs copii
  • Premii
  • Informatii utile
  • Vedeta saptamanii
  • Lumea lui Timtim-Timy
  • Curriculum pentru anteprescolari
  • Curriculum pt educatia timpurie/domenii experentiale
  • Informatii MEN (Educatie timpurie)
  • Legea educatiei nationale
  • Suporturi Metodice
    • Fise psihopedagogice pentru monitorizarea evolutiei copilului
      • 3-5 ani
      • 5-7 ani
  • Jocuri si softuri didactice
  • Revista Invatamantului Preuniversitar - Sectiunea Invatamant Prescolar
  • Biblioteca pentru parinti
  • Argument
  • Grupa mica
  • Grupa mijlocie
  • Grupa mare
  • Politici educationale si managementul institutiilor anteprescolare si prescolare
  • Metodica activitatilor didactice si formarea personalului didactic din invatamantul anteprescolar si prescolar
  • Diverse
NOTIFICARE DE CONFORMITATE

PACHET EDUCAŢIONAL GRADINIŢĂ TIMTIM-TIMY, 2-3 ANI
TOMA, Georgeta

Pachetul contine:
  • Agenda Oglinda copilului meu (2-5 ani) (format 14x20, 80 pagini)
  • Culori si forme (format 20x26, 16 pagini)
  • Cine esti? (format 20x26, 16 pagini)
  • Carte de colorat Punguta cu doi bani (format 16,5x23,5, 16 pagini)
  • Carte de colorat Ursul pacalit de vulpe (format 16,5x23,5, 16 pagini)

Unul din obiectivele majore ale educatiei este imbunatatirea puterii de intelegere a copilului si cultivarea dorintei acestuia de a invata - fara efort, fara constrangeri, in ritmul si la parametrii solicitati - in vederea asigurarii sansei de succes personal.

In teoriile moderne se vorbeste din ce in ce mai mult de invatarea experientiala, de profesor cu rol de ghid sau de facilitator al proceselor de invatare, de valorizarea si dezvoltarea potentialului fiecarui copil, de respectarea ritmului si a stilului sau cognitiv propriu etc.

in acest sens, este foarte important demersul pe care profesorul sau parintele il poate initia in directia stimularii interesului copilului pentru cunoastere, al interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, al interesului pentru rezolvarea de probleme si altele, prin planificarea si organizarea unor activitati/jocuri cu acest scop.

Colectia de caiete pentru prescolari FOARTE BINE, conceputa de Editura Paralela 45, stimuleaza copiii si sprijina cadrul didactic in procesul de investigare si explorare a mediului imediat apropiat propus de noul curriculum pentru invatamantul prescolar. In acest sens, consideram ca atat macheta prietenoasa si atragatoare a colectiei, cat si continutul caietelor de lucru dezvolta copiilor deprinderi in domeniul limbajului, matematicii, stiintei, artei si, desigur, deprinderi sociale, fapt care conduce, implicit, la atingerea unor obiective de referinta ale curriculumului specific.

Pages

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Urmatoarea ›
  • Ultima »

REVISTA
INVATAMANTULUI
PRESCOLAR


REVISTA
QEDU-E-PORTOFOLIU

REVISTA
COMPUTERMATH

I N F O   &   S U P O R T     
T E R M E N I  S I  C O N D I T I I     
P O L I T I C A  D E  C O N F I D E N T I A L I T A T E -- P O L I T I C A  D E  U T I L I Z A R E  A  M O D U L E L O R  C O O K I E
   Fundatia pentru Stiinte si Arte PARALELA 45    ©    2010-2019
Incepand cu 18.03.2013
2 utilizatori online